środa, 29 grudnia 2021

Prokuratura Rejonowa w Olecku składa apelację od wyroku uniewinniającego hodowcę

Prokuratura Rejonowa w Olecku składa apelację od wyroku uniewinniającego, aby pomóc złodziejce oszczędzić na kosztach prawnika, oraz pomóc jej zachować kradzione konie. 

Prokuratura Rejonowa w Olecku położyła też łapę na hipotece mojego gospodarstwa i nie chce jej zwolnić, bo planuje przejąć moje gospodarstwo. 
Moim zdaniem to przestępcy nadużywający swoich uprawnień. 

Prokurator Paweł Truchan, którego krewni pracują w Urzędzie Gminy Kowale Oleckie, która okradła mnie ze zwierząt (owiec, kóz, psów i brała udział w kradzieży koni), który reprezentuje interes prawny swoich krewnych zamieszanych w okradanie mojego gospodarstwa, nie potrafi się pogodzić z przegraną sprawą i składa apelację od wyroku Sądu.

Zażądał uzasadnienia wyroku uniewinniającego.
Uzasadnienia wyroku się żąda, gdy się planuje apelację.

Także sprawa przez apelację może potrwać jeszcze kolejne 2-3 miesiące zanim konie do mnie wrócą.

Fajnie się składa, że będzie apelacja, bo jeszcze kilkunastu świadków jest do przesłuchania i kilkadziesiąt filmów do obejrzenia - wszystkie te dowody poświadczą, że zwierzęta u mnie miały raj zanim bandyci mnie okradli.

Na wiosnę, gdy koniki przyjadą akurat trawka już będzie rosła i zwierzątka skorzystają z moich pastwisk. 

Izabella INDIANKA Redlarska
Hodowca Niezłomny 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz