środa, 19 lutego 2020

PIW Olecko podpierdala rolników do fundacji rabujących zwierzęta





Uwaga rolnicy na podpierdalacza z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku.

Inspektor Kornel Laskowski podpierdala rolników do bandyckich fundacji, które napadają na gospodarstwa i kradną ludziom zwierzęta. To on sprowadził i wprowadził na moje gospodarstwo fundację Molosy Adopcje prowadzoną przez krętaczkę i oszustkę Elżbietę Kozłowską, która ukradła mi zdrowe, zadbane zwierzęta i zagłodziła większość na śmierć, a dla mnie przysyła ogromne, zawyżone kilkukrotnie rachunki do zapłaty za te zwierzęta, które jeszcze żyją, a które przetrzymuje wbrew mojej woli daleko poza moją farmą.

Złodzieje, którzy mnie okradli - nie dopuszczają mnie do moich zwierząt, ukrywają ich miejsce pobytu, tylko przysyłają ogromne, gigantyczne rachunki do zapłaty.

Złodzieje z pełną świadomością i premedytacją składają fałszywe zeznania w sądzie i na przesłuchaniach u wójta.

Przez Kornela Laskowskiego zostałam okradziona ze wszystkich zwierząt i wystawiono mi gigantyczne rachunki za ich przetrzymywanie poza moją farmą.

Zajęli mi hipotekę gospodarstwa.

Tak urzędowe kanalie z inspektoratu weterynarii niszczą rolników i dorobek ich życia. 😢

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz